4 augusti 2011

Gubben 40

Halloj!

Jösses, vilket härligt väder vi har haft denna vecka:) Helt underbart:)
Inte fy skam heller att man har semester;)
Denna semester har gått i rasande fart. Har snart haft 4 veckor. En vecka kvar och sedan börjar allvaret igen;)
Förstår inte riktigt att vi redan är inne i augusti månad.


I juli firade vi min "gubbe" som fyllde 40 år.
Motivet laddade jag ner från Kenny K. Jag säger bara digistamps. Tar inte många minuter att ladda hem dem och sedan kostar de inte många kronor.
Kan få olika storlekar på motiven oxå.

Motivstämpeln var bara så klockrent till honom. Färglagt med copicpennor:)
Har använt mig av en kantstans från Ek.

Idag skall jag hem till en gammal vän som jag inte har träffat på ett tag. Ska verkligen bli trevligt:)
Så nu passade jag på att använda mig av en av mina nya spellbinder:) Tack så mycket Veronica:)


Textstämpeln är från PaperMaze.

Ha det bäst i sommarvärmen:)

Kram Pernilla

3 kommentarer:

  1. Men så härligt tufft kort, stämpeln är så cool!
    Den söta tagen gillar jag skarpt!
    Ha en skön dag vännen!
    Kram lene

    SvaraRadera
  2. DEN stämpeln var hur cool som helst! Passar utmärkt till gubben jag håller med dig!
    Jätte snyggt kort OCH färglagt. Dags att beställa nya pennor snart... :)
    Saknar våra pysseldagar ser fram emot hösten då vi kan starta igen.
    Kram Annacarin

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset att använda dies till egna småkort, bra ide´ :O) Kul att du hittat till mig och även lämat en go kommentar.

    SvaraRadera

♥ Tusen tack för din kommentar ♥